Takk for en fin tur!

Denne helgen har rundt 20 svømmere fra D-, C- og B-gruppen vært på en minitreningsleir i Vats. Med seg har de hatt et solid følge av voksne trenere og foreldre.

Det har – om vi skal si de selv – gått riktig så bra 🙂

FLOTT HALL: Vi har gjennomført tre treningsøkter i den nye svømmehallen i Nedre Vats.

Svømmerne har gjennomført 3 treningsøkter i den nye Vindafjordhallen.

Det er en flott svømmehall de har fått i Nedre Vats. Det er nesten som man skulle tro at det burde være mulig å få til noe lignende i Haugesund også. Men bare nesten…

SOSIALT: Samling i gymsalen på Vats skule.

Det sosiale har vært vel så viktig som det sportslige denne helgen. Hele HSK-troppen har overnattet på Vats skule. Dette har gjort det enklere for svømmerne å bli kjent med hverandre på tvers av de ulike gruppene – godt hjulpet av ulike aktiviteter både i gymsalen, ute på på fotballbanen og i bassenget.

Takk til alle som gjorde dette til en veldig hyggelig tur.

Takk også til Vindafjordhallen og Vats skule som har tatt imot oss på best mulig vis.

Og så må vi takke Vassbakk & Stol som i fjor uoppfordret ga Haugesund Svømmeklubb 10.000 kroner som vi kunne bruke på hva som helst. Den summen ble i sin helhet brukt på denne turen for våre yngste svømmere 🙂

Og takk også til resten av våre sponsorer som gjør det mulig for oss å gi tilbud til alle barn og unge som ønsker å ha svømming som en fritidsaktivitet.

MER LEKER: Det var ingenting å si på konkurranseinstinktet denne helgen.
NY ØKT: Christina Vestre og Ruben Furali var blant trenerne som var med til Vindafjordhallen.